Twee maanden Azië... jippie! :D - Reisverslag uit Leiden, Nederland van celineopreis - WaarBenJij.nu Twee maanden Azië... jippie! :D - Reisverslag uit Leiden, Nederland van celineopreis - WaarBenJij.nu

Twee maanden Azië... jippie! :D

Door: Céline

18 April 2012 | Nederland, Leiden

Twee maanden. Een hele lijst landen. En hopelijk weer een hoop mooie nieuwe ervaringen!

Wat specifieker: een dagje Dubai (sja, ik moet er toch zijn om over te stappen), twee daagjes Hong Kong, twee daagjes Guangzhou in China, Vietnam, Cambodia, Laos, Thailand en Maleisië. Uiteraard maar stukjes, want twee maanden is echt veel te kort om al deze landen helemaal te bezichtigen. Maar ik heb een mooie route in gedachten, en ik kan niet wachten!

En natuurlijk ga ik weer schrijven - ik kan immers niet zonder op reis. Dus jullie kunnen me weer volgen terwijl ik onderweg ben. Of niet; het zullen wel weer flinke verhalen worden dus voel je vooral niet verplicht! Mijn huisje is netjes aan kant voor de Griekse Laura, die hier in de tussentijd komt bivakkeren, mijn backpack is (bijna) ingepakt en ik ben ingecheckt voor mijn vlucht. Ik heb er zin in!!! :D

• 18 April 2012 - 07:24

Broertje:

ha zussie,

veel plezier. Geniet van de rust, reinheid en privacy in China en vooral van het eten (niet afvragen wat het is). En we houden je aan het meebrengen van de warmte en goed weer, want het is hier nu veel te koud (7 graden).
    knf

• 18 April 2012 - 08:28

Marijke:

en ik sta nog steeds op de maillijst! jeej! kan ik weer jaloers van je verhalen genieten, haha. geniet er van celine! kijken of ik veel herken in je verhalen.. (wij deden het rondje in 1 maand, nog steeds veel gezien dus dat komt helemaal goed).
    xx

• 18 April 2012 - 11:54

Rene:

Celientje! Geniet ervan, ik heb weer zin in al je verhalen! X

• 18 April 2012 - 15:50

See You In Hong Kong:

Goede reis en we zien elkaar over 2 daagjes. De weersverwachting is helaas niet zo super en het is al 2 dagen regenachtig maar we maken er iets gezelligs van!

• 18 April 2012 - 15:50

Annemieke:

uh, bovenstaande was ik dus.... maar dat had je vast al door :)

• 25 April 2012 - 07:57

Truus Frencken:

Celine fijn dat ik mee mag genieten van Jouw rondtrek door Zuid oost Azie! Te gek om dit mee te mogen maken!
    Celine geniet ervan!
    Je bent jong en wil wat!!
    Veel plezier.
    Groetjes van Truus